fredag 14 juni 2013

Välkomna

Hej.
Den här bloggen kommer med all sannolikhet bara att läsas av två personer. Den ena är jag. Den andra är Bella, som efter en shot med nåt pokémon-klingande namn, i dag gav mig hybris med orden "Asså Cia! Du måste verkligen börja blogga eller nåt!".

Jag har gjort det förr. Då handlade det om att jag, min rumskompis och hennes "fru" inte fick ligga. Och så klagade vi lite över det, och sen blev jag utesluten eftersom jag låg med en snubbe.

Apropå ligga så ligger min nuvarande kille i magsjuka. Spännande spännande. Det är lite som Robinson. Plötsligt är alla man bor med potentiella fiender och man försöker bilda pakter med handsprit och krucifix.

Nog om spyor och Jesus.

Nu finns den alltså, den här lilla pärlan till navelludd och egocentriska eskapader om skitsaker. Mycket läsnöje Bella!


Ps. jag har inte spytt än. 4 hours and counting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar