torsdag 27 juni 2013

Sommarens bittraste lista


  1. Att Danne säsongsjobbar = ingen ledighet what so evaah.
  2. Att jag inte är lika rik som Beyonce och kan spendera semestern med fem nannys och en absurt dekorerad drink i näven, solbränd och ack så ljuvlig på en solstol på Maldiverna. Typ.
  3. Att jag beställde en ny telefon. Eller såhär: jag bad om att få EXAKT samma telefon som innan. Vilket jag fick. Fast med hälften så mycket minne och ett evighets-abonnemang. 3 Jag hatar er.
  4. Att jag på riktigt har kollat igenom varenda House-avsnitt som producerats och nu måste skriva ett innerligt bedjande mail till Hugh Laurie om att antingen göra nya avsnitt eller bo hos mig. Som House.
  5. FACEBOOK. Eller rättare sagt: FACEBOOK-ANVÄNDARE!!! Det är sol och det är flygplansvingar och pepparkakskroppar i bikinis och lååånga kärleksförklaringar till respektive  och fan och hans moster. Och nej, man får inte länka till sin egen musikvideo en gång om dagen även om man kommit på en ny, om möjligt ännu mer långsökt, koppling. Tänk Melodikrysset-långsökt. Ett till glas rosévin på en balkong and I can no longer be held responsible for my actions.






Typ såhär känns det. Som att en jävla megahummer biter mig i arslet men att jag måste fortsätta vara någotsånär civiliserad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar