onsdag 24 juli 2013

Det går bra nu.

Okej. Det här går ju bra.
Det ska tydligen ta tre månader att skaffa sig nya vanor. Typ skriva blogg. Å andra sidan tar det inte mer än en kvart att skaffa sig soja-glassberoende, en förkylning eller en heroinöverdos (har jag höööört såklart).
Herregud. Det går utför.

Jag är sjuk. I huvudet som vanligt och i kroppen som en härlig omväxling. Svettas, darrar och har en röst som lätt kan misstas för Sniffs (Mumindalen for the win osv.)

Min absolut närmaste kontakt med någonting utanför det här fortets dryga 60 kvadrat var snubben som kom och köpte Tv-bänken härom dagen. Robert hette han. 






Sen ringde skatteverket och påminde om att jag måste folkbokföra min finne på den här adressen eftersom den nu är tillräckligt stor att räknas som en egen individ.


2 kommentarer: