måndag 1 juli 2013

Avkomman impar.

Jajaja jag behöver väl knappast förklara att jag är fett stolt över att oskyddat gulligull ledde till stans coolaste, roligaste och gosigaste 2-åring. Men vissa drag känner jag en extra stark beundran och ömhet inför:
  • Hans ändlösa kärlek till valar och hajar. Och att han jobbar riktigt hårt på att försöka uttala "narval".
  • Att han skrattar när han ser Darth Maul.


  • Att han stoppade upp ett sjölejon i plast, i ena näsborren och sedan bad mig pussa på det. Dä ä humor dä!
  • Att han har kastat ut dockan ur vagnen och istället har sina tre små råttor däri. Ger dom nappen, nattar dom, kramar dom, och matar dom. Vi har alltså tre råttor till bordet vid varje måltid.
  • Att han blir helt knasig av lycka när hans Pippi-kostym är rentvättad, och vägrar bära något annat tills den dag smutsen får den att stå av sig själv.
  • Att han kan konsten att photo-comba.


Arvid, jag är ditt största fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar